ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مباحثات

...
دوشنبه 28 تیر ماه سال 1389 ساعت 8:33 PM
سلام استاد
معمولا عادت ندارم کامنت های بی مورد و بیهوده بگذارم و مصدع وقت شما شوم و چشمان نازنینتان را بخاطر خواندن چند خط تعارف و یا مطالب بی ارزش خسته کنید و برای لحظه لحظه وقتتان ارزش قائلم ولی در عجبم از دوستانی که فله ای کامنت می گذارند و یا به دعواهای بچه گانه و شاید هم زرگری می پردازند . اگر هم نام اصلی ام را نیاوردم بخاطر اینکه هیچگاه نخواسته ام خودنمایی کنم .
به قول یکی از خواهران محترم من هم فکر می کنم اگر دوستان یک مطلب خاص را به بحث بگذارند و از حضور شما هم استفاده ببریم بهتر است ، هم از جدالهای بی مورد جلوگیری خواهد شد و هم نتایج مطلوبی خواهد داشت .
استاد از پاسختان به آقای Elyar   شوق زده شدم . واقعا باید قبول کرد که این بی پدر مادرها (اصحاب کلیسا و کنیسه) نفهمی را در بین ما نهادینه کرده اند (بقول کسی همین که این واقعیت را قبول کنیم که نفهم بار آمده ایم و با خود روراست باشیم قدم اول برای موفقیت را برداشته ایم) ولی بخواست خدا و ظهور شخصی چون شما در شرق میانه جاودانه شاهد سیر معکوس خواهیم بود و بازگشت مجدد عقلانیت و خرد به شرق میانه . ولی در عجبم از ابعاد وجود شما و ذهن پویا و مغز ناب بینظیرتان .
پاسخ:
آقای ... بین آن کس که مطلبی را نمی فهمد و کسی که می کوشد  نفهمی را عام کند تفاوت است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد