ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

چگونه بر خود چه روا می دارند ؟

محمدرضا نیسی
پنجشنبه 18 شهریور ماه سال 1389 ساعت 03:55 AM
سلام‌علیکم

سرکار خانم حاجی‌زاده

شما می‌توانید با افزودن 2-3 کلمه توصیف مشترکی از احوال قومیت‌ها در ایران ارائه دهید ولی نمی‌توانید همین کار را برای گذشته آنها انجام دهید و همین است علت اصرارم بر هویت عربی-اسلامی(البته نه آن جعلیات این‌ندیم و ابن قتیبه خیالی)


******خط صفری سنگ روی یخ*****

به به جناب 206 ! من گفتم مصرف آبهویج‌تان را افزایش دهید و این موضوع را زیاد تکرار کردم ولی قرار نبود شما هم این قدر آبهویج بخورید که دچار سوءمصرف شوید. این دفعه دچار اسهال مغزی شده و کلی پرگوئی "که مفت نمی‌ارزد" کردید. واقعا ماندم که از کدام یک از بحث‌های مضحکی که مطرح کردید شروع کنم. اما به احترام استاد و یاران بنیان‌اندیش به صورت کاملا مختصر به موضوع می‌پردازم.

جناب "شارلاتان"! ملتمسانه از شما می‌خواهم مانند آن مرتیکه دروغگوی مأمور (آنتی) سایتی راه‌اندازی کنید تا دست ما برای عرض ادب خدمت‌تان بازتر باشد و سیرک تکراری شده و مضحک آن شارلاتان را با سیرک شما جایگزین کنیم. در این زمینه توصیه می‌کنم حتما از تجربیات آن مامور دروغگو بهره بگیرید.

ما را از توزیع خزعبلات سراسر تناقض‌تان در بین باستان‌پرستان و جعل‌پرستان نگران نکنید. مطمئن باشید تناقض‌گویی‌هایتان چیز جدی به حماقت و نادانی این جماعت اضافه نخواهد کرد چرا که لجن جعلیات کلیسا-کنیسه مغزهای آنان را چنان متنعفن کرده که با افتخار تمام مشغول باربری جعلیات سراسر تناقض آنان هستند و خم به ابرو نمی‌آورند.

جناب 206، سوءمصرف آبهویج چنان بر مغزتان تأثیر گذاشته که به هذیان‌گوئی افتاده‌اید. خودتان را خط سومی فهمیده می‌دانید و بعد می‌گوئید "ملاک بر حسن نیت است و در میان اسناد! تاریخی همه چیز اوریجینال است مگر اینکه بتوان با ادله کافی خلاف آنرا ثابت کرد"!!! بنده خدا با این شیوه استدلالت، تو خط صفرم هم نیستی بلکه تو هم خواسته یا ناخواسته نوکری اربابان جعل را می‌کنی.

واقعا با این نظریه بدیع‌تر و جالب‌تر از آوارشناسی آثار باستانی‌تان و استنادهایت به افراد خیالی همچون ابن‌خلدون که اساسا وجود خارجی ندارند، توقع داری مهملات این پرگوئی‌هائی "که مفت نمی‌ارزد" را باور کنیم؟!

جناب باهوش 2باره با کمال اطمینان و اعتماد به نفس کاذب "کلاشی‌ها" و شارلاتان‌بازی‌هایت" را "غیرقابل پاسخگوئی" می‌نامی! دوباره بر نظریه مضحکت بر آوارشناسی تاکید می‌کنی؟!
احتمالا منظورت از اینکه دیوارها و سقفهای تختگاه هیچکس را گلی می‌دانی لاپوشانی سوتی‌ها و کلاشی‌هایت نیست و اشاره به خشتی بودن آنها داشتی.

...
پاسخ:
آقای نیسی. برای فراهم آوردن امکان غرق شدن در مدفوع خود باید بر میزان خروجی آن افزود که می بینید مشغول بدانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد