ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

هویت مخافان آقای ناصر پورپیرار

محمدرضا نیسی
پنجشنبه 18 شهریور ماه سال 1389 ساعت 03:57 AM
...

واقعا خجالت نکشیدی آن بنای حقیرانه در فیرآباد را ارئه بدی و بعد نام کاخ بر آن بگذاری! البته از شمائی که برای اسناد! تاریخی حسن ظن قائلی چنین خبطی طبیعی است

خط صفری! در باب کتیبه‌های جعلی تختگاه هیچکس؛ همانطور که خودت گفتی در عکس‌های با کیفیت جدید کتیبه‌های دیده نمی‌شود اما در عکس قدیمی کاملا واضح هستند و آن عکس قدیمی که کتیبه‌ها در آن وجود ندارند نیز قدیمی بوده و تکنیک عکس‌برداری آن مانند عکس سیاه و سفیدی است که کتیبه‌ها را نشان می‌دهد. این موضوع اگر عناد و سوءمصرف آبهویج نداشته باشید کاملا گویای جدید بودن این کتیبه‌هاست.

اما یک نکته دیگر که شما و این جناب امیر باهوش‌مان از آن قافل هستید یا عمدا قافلید این است که این کتیبه‌های ریز و در آن ارتفاع به درد چه کسی می‌خورده و چگونه آنرا می‌خوانده‌اند؟ بله می‌دانم شما می‌توانید بخوانید چون دلتان می‌خواهد اینگونه باشد.
در نتیجه بهتر است به ریش خود بخندید و بر خط صفری‌های طرفدارتان فخر بفروشید.

حرف‌هایی که درباره زندگی ایلیاتی و ضعف تمدن در ایران زدید بخشی از دلایل وقوع جنایت پوریم است که در اینجا لازم می‌دانم از اهتمام‌تان به باز کردن و تبیین این دلایل تشکر کنم گرچه شما آنرا باز چون دلتان می‌خواهد مصادره به مطلوب کردید.

بحث‌هایتان درباره شگردشناسی هم جزو همان شگرد پرگویی‌هایتان است که ارزش بحث ندارد.

و اما در پایان و درباره نظریه جدیدتان می‌گویم که جناب خط صفری باهوش! این روحیه لطیف و مخملی و حسن ظن‌تان را به اسناد! تاریخی تسری ندهید و از آوردن خزعبلات منسوب به ابن خلدون خیالی و یا جکی به نام مولانا خودداری کنید که بیشتر خودتان را نزد اهل فکر رسوا می‌کنید.
امروز با روشن شدن مبحث قلم و همچنین تاریخچه کاغذ جایی برای این اسناد! و در واقع جعلیات تاریخی نمی‌ماند و من از شما می‌خواهم اگر یک خط صفری واقعی هستی سایتی ایجاد کن و مبحث قلم را در آنجا به نقد بکش و ما را به سه‌شدگان قبلی اضافه کن.
البته این بحث‌ها راه را برای بازگشت محترمانه‌ات به آغوش گرم جعل و باستان‌پرستان مهیا می‌کند و همانگونه که در اول بحث گفتم اساسا فایده دیگری از این مباحثت حاصل نخواهد شد.
پاسخ:
آقای نیسی. قرآن به مسلمین یادآوری کرده است که با یهودیان و نصاری به جرم شرک، همنشین و همکاسه نشوند زیرا که دشمن و نجس اند. برای دعوت، شرط آن را هم اضافه کنید که باید مشخصات کامل شناسنامه عکس دار خود را و البته بدون سود بردن از صنعت جعل، ارائه دهند که بدانیم دانیال و از این قبیل نباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد