ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

هک ایمیل و نتایج مثبت آن برای جهود

م
سه شنبه 30 شهریور ماه سال 1389 ساعت 5:20 PM
سلام. ببین دوست من، به جای هک ایمیل ، یه ایمیل یا تلفن از خودت بهم بده که مثل چند نفر دیگه که رمز ایمیل رو دارند، تو هم داشته باشی و مجبور نشی وقتت رو با هک کردن تلف کنی. برای همه مون این بهتره. همون طور که دیدی، ایمیلهایی که به اون صندوق وارد میشه، در چند گروه دسته بندی میشه: علمی، فانتزی و سرگرمی، مد لباس های فصل، عکس های هنرپیشه هایی مثل جنیفر لوپز و آنجلینا جولی، عکاسی و عکس های منتخب فلان سال یا فلان نشریه، فروش های اینترنتی و تبلیغات اینترنتی، اوپوزوسیون هایی سیاسی که تازه گیلاس مشروب رو بالا رفته اند و مدام به مردم میگن لنگش کن تا ما بیاییم و ارباب شما بشیم، آخرین به روز رسانی های سایت های اینترتنی و فایلهای مفید قابل دانلود و در انتها، جواب های استاد پورپیرار که صبر کن، به زودی به اون بحث هم می رسیم و تا یادم نرفته، یه تعداد ایمیل در مورد تقویت میل جنسی در هر دو جنس که بدون که اونها هم صرفا دکان تیغ زنی و کلاهبرداریست و لاغیر! حال اگر تو هم به بحثی علاقه داری، می تونی مثلا تو گروههای اینترنتی عضو بشی و در اون ایمیل مشترک باشی به شرطی که با ایمیل های دیگران کاریت نباشه، دیگران هم با ایمیلهات کاری نخواهند داشت.
یا اگر اون آیدی رو به هر دلیل لازم داری، بگو برای همیشه بهت واگذارش کنم و دیگه دنبالش نباشم. من و دوستام هم میریم یه ایمیل دیگه با یه اسم با مسمی تر باز می کنیم که خاصیت pop-imap-forward هم داشته باشه.
یا هر کاری دوست داری بگو بکنم.
در ضمن دقت کن ایمیل رو به فرمت نمای کلاسیک ببینی و هر ایمیلی که خوندی، بعدا به عنوان نخوانده علامت بزنی مثلا ایمیل زیر رو یادت رفته خوانده علامت بزنی:

Flag this message
.:. .:. .:. .:. .:. boyphoto.:. .:. .:. .:. .:. همسر احمدی نژاد در فرودگاه الجزایر (عکس)
Monday, September 20, 2010 9:26 AM
From:
"Nina" <besttgroup_2001@yahoo.com.sg>
Add sender to Contacts
To:
undisclosed-recipients

اصلا حرفه ای کار نکرده ای. این ها رو گفتم تا بتونی تا من بعد بهتر بشی. با آرزوی موفقیت های روز افزون برای هکر فعالی مثل شما. موید و منصور باشید.
پاسخ:
آقای م . ای میل مرا هم هک کرده اند. احتمالا خاخام به آن ها وعده داده که اگر ده ای میل از بنیان اندیشان را حک کنند، تمام عیوب ساختاری خرابه تخت جمشید ترمیم خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد