ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نشر زخم در یوتیوب

علیرضا
سه شنبه 7 دی ماه سال 1389 ساعت 9:00 PM
آقای رهگذر سلام،

مستند زخم نشر را می توانید در یوتیوب تماشا کنید.
http://www.youtube.com/nariaproduction
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

با سلام
من میخاستم مستند نشر زخم رو دانلود کنم
ولی وقتی به ادرس داده شده در یوتیوب رفتم اثری از این فیلم ندیدم
واین ادرس http://dl.naria.ir/Movie/Luxury%20Forgeds_Farsi/
مربوط به مستند معجولات مجلل است
من از کجا میتونم این مستند رو دانلود کنم
چون واقعا مستند های اقای پور پیرار راه های جدیدی برای تفکر برای انسان باز میکند و همه مستند های اقای پورپیرار رو دارم غیر از مستند نشر زخم
اگه لینک مستند رو در یوتیوب تصحیح کنید و لینک تصحیح شده رو برام جیمیل کنید ممنون میشم
با تشکر
حسین محسن ابادی ۲۰.۱.۸۹

با سلام
در حال حاضر تمام فیلم ها در این آدرس موجود بوده و می توانید هم دانلود کنید و هم حسابی در این سایت درست کرده و به حساب خود اضافه کنید:
naria.4shared.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد