ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سکوت متفکران اسلامی و محققین در برابر ترکیب قرآنی ملک یمین قرآن

توحید

سه شنبه 20 تیر 1391 ساعت 2:11 PM

آقای بی نام علیکم السلام

با نظر شما کاملا موافقم که وقت ابراز نظر مفصل و قطعی استاد در حوزه ما ملکت ایمانکم فرا رسیده . امیدوارم استاد با ارائه یک یا هر چند مقاله ای که صلاح می دانند مقالات قبلی ما ملکت ایمانکمشان را که تنها یک تلنگر و پیش در آمد برای ورود به این مدخل عظیم بود و بیش از ۳ سال هم از آن گذشته تکمیل کنند . چرا که از نظر من اهمیت و حساسیت این مبحث اگر از سوی استاد قابل اثبات باشد  یعنی حوزه روابط دموکراتیک بین زن و مرد کاملا با مباحث تاملی بر بنیان تاریخ ایران برابری بلکه شاید هم کفه ترازویش سنگین تر باشد.

-----------------------------------------------------------

«...پس مانند هر مسلمانی ما موظف به اجرای برداشت مستقیمی هستیم که از قرآن داریم و هر کدام بیرون از باورمان عمل کنیم بد کرده ایم.»


آقای مهدی این جمله تان چقدر شبیه گفته معروف شریعتی است  در مقدمه سلمان پاک که می گفت : «اگر ادب علمی به من اجازه ابراز نظر در باره قرآن را بدهد به نظر من پیامبر و کتابش تخم این اختلاف نظر را خود عمدا در قرآن پاشیده اند»!!!
پاسخ:
آقای توحید. از ذکر آن ترکیب لفظی «پیامبر و کتاب اش» بوی صد سرسپردگی به کنیسه و خاخام بلند است. راستی چرا این اسلام و قران پژوهان نام دار در باب ماملکت... نوشته ای باقی ندارند؟!  شاید هم از سندیکای کنیزان جیره ای می رسیده است!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد