ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نسرین خلیلی،شهرام و اشکان امینیان،محمد باریکانی در پیشدستی دروغ

محمد اوجال

یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 4:07 PM
روزنامه همشهری، 11 مرداد:

پژوهشگران اسناد تاریخی در کاخ گلستان کاغذ نامه‌های شاهان قاجار را زیر و رو می‌کنند

سربرگ‌ها و نامه‌های قاجاری از پستو بیرون آورده شد

فرهنگ و تاریخ > میراث‌ایران- گروه شهری- محمد باریکانی: قدیمی‌ترین پاکت‌های تاریخی مربوط به نامه نگاری‌ها و ارسال فرمان‌های حکومتی به همراه کاغذهای نامه سربرگ‌دار و زیبا که قدیمی‌ترین آنها مربوط به دوران محمدشاه قاجار پدر ناصرالدین شاه است در مرکز اسناد تاریخی کاخ موزه گلستان در حال ساماندهی و پژوهش‌های تاریخی هستند.
اهمیت بررسی کاغذها و پاکت‌های قاجاری در پی بردن به شیوه حکومت‌داری و نگارش نامه‌های شخصی و فرمان‌های حکومتی در دوران قاجار است. پروژه ساماندهی هزاران پاکت و سربرگ نگارش نامه اکنون در مرکز اسناد تاریخی کاخ موزه گلستان توسط برادران امینیان در حال انجام است...
پاسخ:
اقای اوجال. توجه کنید که این پروژه می تواند پیش دستی همان کسانی باشد که از برملا شدن مطالب بسیاری هراسان شده اند. کافی است به نام فامیل مسئول پروژه توجه بیش تری کنید.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد باریکانی شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام به شما
آقای اوجال گرامی در این مطلب تیتری انتخاب کرده اید و مرا به همراه چند مصاحبه شونده دیگر به دروغ پردازی متهم کرده اید. بر روی تیتر مطلب کلیک کردم ولی لینکی که براساس آن بنده را به دروغپردازی متهم کرده اید دیده نشد. خوشحال خواهم شد که بدانم بر چه اساس این تیتر را برای مطلبی که در روزنامه همشهری منتشر شده است انتخاب کرده اید.
با تشکر
محمد باریکانی

با سلام به شما دوست عزیز که با حضور خود، بنده را بینهایت مسرور فرمودید، به اطلاع شما دوست گرانسنگ می رساند این وبلاگ خصوصی، محل جمع آوری کامنتهای وبلاگ دیگری است که لینک آن وبلاگ را همه جا می توانید ببینید به نام نارینا به نشانی:
http://naryna.blogsky.com
ضمنا من هم آقای اوجال نیستم. آنچه که شما دیده اید، نام نویسنده کامنت است در وبلاگ فوق الاشاره. عنوان کامنت هم برداشت از پاسخ داده شده به آن کامنت است بدون بار معنایی مثبت یا منفی یا اتهامی. متن پاسخ را هم خود آقای ناریا داده اند. می توانید از ایشان در مورد این موضوع سوال کنید. به علاوه اینکه اشاره اصلی به مسئول پروژه است و کسی هم متهم نشده است و صرفا گفته شده است که این کار، ممکن است در آن راستا باشد که من باب تنویر شما دوست خبرنگار که اطلاع رسانی واقعی را ملاک خواهید دانست و صرفا ناقل الاقوالید و نه مسئول یا عضوی از آن پروژه احتمالا مسئله دار، به بیان شمه ای از آن راستا، می پردازم:
1-مسئله وقوع پوریم که در مورد آن می توانید در این آدرس:
http://purpirar.blogsky.com/pages/l/
اطلاعات جامعی بیابید و ادله آن را به صورت فشرده در این آدرس:
http://purpirar.blogsky.com/pages/purim/
بیابید،
2-در مورد نیمه کاره بودن تخت جمشید و فیلم مستندی که در این زمینه ساخته شده و می توانید به رایگان دانلود و تماشا کنید و یا از کتابفروشی نیل در خیابان انقلاب به رایگان تهیه کنید،
3-در مورد دروغ بودن تمام سفرهای ناصرالدین شاه مانند سفر به خراسان یا سه گانه اروپا که طبق گزارش همشهری، در حال بررسی گزارشات و نامه های آنها هستید در آدرس:
http://naryna.blogsky.com
که می توانید اسناد و دلایل آن را مطالعه بفرمایید،
4-دروغ بودن تمام تاریخ ایران از زمان وقوع پوریم توسط بازوی نظامی یهود به نام هخامنشیان تا زمان ناصرالدین شاه قاجار که شامل وقایعی نظیر امپراطوری 220 ساله هخامنشیان، حمله اسکندر، حکومت اشکانیان و ساسانیان، حمله اعراب، نفی شعرایی نظیر حافظ و سعدی و فردوسی و مولوی می شود تا سران اولیه حکومت قاجار،
5-وجود خارجی نداشتن فردی به نام میرزای شیرازی و دروغ بودن تمام ماجرای جنبش تحریم توتون و تنباکو و ساختگی بودن آن،
اگر خواستید مطالب بیشتری هم هست. شما که به بررسی حاشیه تاریخ می پردازید و اسناد آن را مرور می فرمایید، شایسته نیست از چنین مقولات مهمی غافل بمانید. این جواب ایشان، مطمح نظر به این موارد و اقدامات احتمالی یهود در برابر خنثی سازی بیان این حقایق است. حتی می توانید این مطالب را با بزرگان و اساتید فن تاریخ یا اعضای آن پروژه که خبر آنها را منتشر کرده اید، مطرح کنید و جواب آن عزیزان و سروران را به گوش عموم برسانید.
همواره موفق باشید،
با تشکر،
مخلص شما: آمون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد