ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

داروهای موثر در درمان و کنترل و بهبودی پارکینسون ولرزش اندامها

چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 08:11 AM
اقای پورپیرار: اسامی آن دو نوع دارو- من اشتباها فکر می کردم که  سه نوع بوده است --بقرار زیر است. من  حد اقل دو نفر را می شناسم که از این دارو ها استفاده  کرده اند  و بیش از 10-15 سال است که زندگی عادی خود را  ادامه می دهند. امیدواریم که شما هم استفاده کرده و بهره ببرید.

Azilect 1mg  once a day in the morning
Cinemet CR 100mg/25mg every 4 hours


جرات مرا به بخشید اما قضاوت از راه دورتان در مورد آن دوست و همکار من ادرست نبود برای اینکه  بر عکس ایران در اینجا وقتی  فردی بازنشسته می شود از  هیچ جایی حق بازنشستگی در یافت نمی کند  به جر باز  گرفتن  پولی که در مدت خدمت و کار کردن و مالیات پرداختن در حساب  " بازنشستگی" اش   اندوخته باشد. هر کسی خواست در هر سنی می تواند  خودش را باز نشسته بکند اما   مبلغ کمی در یافت می کند. سن بازنشستگی دراینجا فعلا 65 سال است که تلاش دارند آنرا به 67 سال  بالا ببرند. دوست و همکار من  در اثر  باز نشستگی زودهنگام خیلی هم ضرر کردند برای اینکه اگر تا  65 سالگی صبر می کردند حد اکثر را می گرفتند  بهر حال  فقط خواستم  گفته باشم که کلکی در کار نبوده و ایشان جدا بعد از مصرف این دو نوع داور به طرز باور نکردنی  خوب شدند. همانطوریکه  قبلا هم اشاره کرده بودم این دارو ها در همه  مبتلایان به بیماری پارکینسون تاثر مثبتی دارد اما ممکن است که   درجه مثمر ثمر بودنش در افراد فرق بکند.  
باه امید بهبودی وضع جنابعالی
پاسخ:
ممنون عنایات شما. آن مطلب هم من باب مزاح بود.  
 
 
 
آمون : مزاح: 
 
 
و آن داروها نیز: 
 
 
 
Rasagiline (Azilect, AGN 1135) is an irreversible inhibitor of monoamine oxidase used as a monotherapy in early Parkinson's disease or as an adjunct therapy in more advanced cases. It is selective for MAO type B over type A by a factor of fourteen.
It was developed by Teva Neuroscience, initially investigated by Prof. Moussa Youdim and Prof. John Finberg of the Faculty of Medicine, Technion – Israel Institute of Technology.
 
که داروی ساخت اسرائیل است! و Cinemet هم (به احتمال قوی و بر اساس جستجوها، اشتباه نویسه ی ) همان Sinemet است (مخصوصا با توجه به CR در نام ) که ترکیب لوو و کربی دوپا با هم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد