ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کشف/یافته شدن نسخه جدید و متن تحریف شده به نام قرآن صنعا در یمن،

دارا
جمعه 1 دی 1391 ساعت 11:02 PM
باسلام و احترام
جناب پورپیرار، سعی و تلاش زیادی نیاز است تا بتوان عقل و شعور مردم را از دست این شارلاتانهای باستان شناس و تاریخنگاران جهود نجات داد. برکات الله در زندگیتان جاری باد.  لینک زیر با ف ی ل ت ر شکن باز شود.
http://database-aryana-encyclopaedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_27.html
پاسخ:
اقای ذارا. یک فیلتر شکن ذغالی دارم که باز نکرد. بیان حق اگر به توصیه قرآن شریف با حوصله و صبر توام شود برتری خواهد یافت.  
 
 
 
آمون : این هم در مورد قرآن صنعا در این وبلاگ! 
 
 
 
  
جوابی تند: 
 
 
این هم درمان این گونه بیماریهای لاعلاج افلیج های مغزی و فکری: 
 
 
تا معلوم شود زخم خوردگان از توحید اسلام و عظمت قرآن و آنان که می خواهند خداوند را عاجز کنند، چه انسانهایی هستند! خودباختگان و خودفروختگان و مشتی زرتشتی بی کتاب. همه شان به قرآن حمله می کنند و هر گاه حقیقت قرآن را نشان دهی، همچون وحشیان، نعره می زنند و با هیاهو می گریزند.
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
K چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 02:52 ق.ظ

1/شما از کجا فهمیدی که اون کاغذها قرآنه؟!
2/اصولا کاغذ به دلیل مواد سازنده اون نمی تونه بیشتر از پنج شش قرن سالم بمونه چون اسیدهای آلی داره. وای به حالی که قرنها هم در رطوبت بمونه! خمیر میشه و جوهرش در هم میریزه.
3/کشف یک اثر باستانی حتی قبل از جنگهای جهانی به این صورت بود که بلافاصله پس از کشف، از اون در همون موقعیت عکسبرداری میشد و با نظارت مسئولین جمع آوری میشد، نه یواشکی و توی گونی سیب زمینی. بعد به موزه ها ارسال میشد. این عکسها برای تایید اصالت ضروریه. لطفا کمی باستان شناسی و معرفی مدارک ضمیمه یافته های جدید مطالعه بفرمایید! با سپاس!
4/ در زمانی که هنوز کوفه مسلمان نشده و اصولا خطوط عربی رسم الشکل مشخص ندارند، چطور ممکنه قرآنی به خط کوفی یافت بشه؟!!
5/زمانی که هنوز اسلام بین مکه و مدینه سرگردانه، چطور در صنعا کسانی قرآن نویسی می کنند اون هم با لطافت و ظرافت های خاص هنری؟
6/چطور متصدیان مسجد اونها رو قرآن نمی دونستند و توی گونی سیب زمینی جمع می کنن ولی ناشناسانی از هوا میفتن توی مسجد صنعا و میگن : او مای گاد! دیس ایز هولی کوران!
7/ و یک محقق آلمانی رو، همون آلمانی که دانشمندانش رو می فرسته تا تخت جمشید نیمه کاره رو گوهر معماری جهان معرفی کنه، متقاعد! ( نه مشتاق، یعنی بهش حالی میکنن که اگر میخوای خرج زن و بچه ات رو دربیاری، بیا روی این کار کن!) می کنن که شروع کن!
8/ فهمیدند که متن رونویسی شده. حالا متنی که پاک شده چی هست و متنی که بعد از حذف روی اون نوشته شده چی هست؟ اگر متن قبلی مثل قرآن فعلی هست و متن جدید تفاوت داره، چطور این وحی جدید سر از صنعا درآورده؟ و اگر متن قبلی چیز دیگری است و متن جدید عین قرآن، از کجا معلوم متن قبلی نامه فلانی به یک آدم دیگر یا تعهد نامه یا مثلا رسید بدهکاری نبوده که به علت نبود کاغذ، پاک شده و آیه قرآن درج شده؟ و اگر هیچ کدام متن قرآن نیست، پس چه ربطی به تغییر متن قرآن داره؟
9/چطور مسلمانها هرگز اون کاغذها رو علنی نکرده اند؟ مگر ممکنه مسلمان از کنار قرآن نوشته ای، بی تفاوت رد بشه و تو گونی بچپونه؟!و چطور دانشگاه فلان کشف کرده؟
10/ خسته شدی؟! باشه، این آخریشه دیگه!تا قرن شش و هفت هجری، هیچ قرآنی روی کاغذ نوشته نشده، چون اصلا کاغذ اختراع نشده بود! تمام قرآنهای قدیمی روی پوست هستند، و نه حتی پاپیروس! چطور ممکنه قرآنی در فاصله رحلت پیامبر اسلام(ص) و اختراع کاغذ نازل شده باشه؟!
لطفا جدی جواب بده همونطوری کاملا جدی طرح کردم. ممنونم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد