ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تناقضات پراکندگی و گستردگی اقوام فعلی ساکن اقلیم ایران کنونی

ساده دل

سه شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 4:59 PM

اقایی که بینام کامنت گذاشتید
ابتدا لازم است با شیوه تحقیق جناب پورپیرار آشنا شوید (نشان دادن تناقضات مبتنی بر فرض پذیرش داده های کنونی)
همین کج فهمی شما را کسان دیگری بعدها میتوانند در مقالات اخیرپیرامون قاجار و ناصرالدین شاه بگیرند مثلا جمله طنعه آمیز استاد (نقل به مضمون: ناصرالدین شاه هنوز حتی جایی برای نگهداری زنها و حرمسرایش نداشته ) را دلیل باور اولیه استاد به حرمسرای ناصرالدین شاه بنامند و نتیجه گیری نهایی مباحث قاجار در خصوص عدم وجود قبله عالمی با آن هیبت را تغییر عقیده استاد بخوانند!!
کسی که مطلب را از ابتدا اشتباه میگیرد و متوجه نمیشود که منظور و مسیر حرکت مقالات به چه سمتی خواهد بود و تا این حد تعطیل هست! اگر بدام این سوالات نیفتد باید تعجب کرد!

هر زمان با شیوه تحقیق استاد اشنا شدید بعد میتوانید به مرحله بعدی که مطالعه مطالب است قدم بگذارید البته قبل آن باید یاد بگیرید که با دقت بخوانید

ادامه نوشته جناب پورپیرار در آن آدرس (در پاراگراف بعد!):
(...اکنون در هر محفل و مرکز آکادمیک می توان با قدرت تمام اثبات کرد که حتی واژه ای از داشته ها و دانسته ها و مفروضات کنونی، در باب تمدن ماقبل و قرون اولیه اسلامی، در زمینه ی مسائل قومی و فرهنگی و سیاسی ایرانیان، صحت ندارد و برابر با واقعیت نیست. آن چه را به یقین می توان مدعی شد و به حجت رساند این که سرزمین ایران تا قرون متمادی پس از اسلام، به علت غریبگی گسترده میان مهاجر نشینان نوپای شرق و غرب و شمال و جنوب، فاقد بافت ملی و یا حتی قومی بوده است. از منظر کلاسیک و به دلیل روشن اعتراضات متعدد و مکرر قومی، که تاکنون ادامه دارد، هنوز هم مردم ایران، به این بافت دست نیافته اند.)
پاسخ:
آقای ساده دل. مشکل این گروه آن است که می خواهند با خواندن یکی دو یادداشت از مجموع نزدیک به ۱۰۰۰ مقاله
اظهار وجود کنند.    
 
 
 
آمون : اشاره مورد نظر به این یادداشت است :  
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد