ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اشتباه سایت گوگل google در معرفی عکس محمدرضا ترکی جهود آنوسی مزدور کنیسه به جای استاد ناصر پورپیرار (ناریا) در صفحه اصلی

یکی

پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 11:08 ب.ظ
سلام .

آقای پورپیرار آیا این عکس شماست ؟
در چه سالی از شما برداشته شده است؟
شباهت ظاهری شما در این عکس به یک دوست مجارستانی که قدیمتر داشتم حیرت آور است!!!

http://www.salmanpress.ir/files/fa/news/1390/10/12/1196_861.jpg
پاسخ:
به چشم پزشک رجوع کنید.  
 
 
 
 
آمون : گوگل این کار را کرده علی رغم بارها گزارش کردن عکس.  
 
نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا حاجی زاده شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

کسی سینه چاک پورپیرار نیست. من هم م.ستاره یا م ستاره نیستم. اگر به ایمیل های پورپیرار اعتماد و اعتقاد داری پس فقط ساده لوحی و بازی خورده. تو که کنار کشیده ای و نمی دانی چه خبرهای ناگفته ای هست با راه انداختن یک وبلاگ قدرت تولید شانتاژ هم نداری. فقط نشان دادی حجم کاسه سرت چقدر کم است حالا می خواهی علت این رفتارهای پورپیرار را هم بفهمی؟! اگر حجمش هزار برابر هم میشد باز اندازه این چند خط من روشنگر نمی بود.

سلام
میدونم مطلب بالا رو تو نوشتی برای همین جوابشم به تو میدم. البته قصد نداشتم جوابی بدم اما بخاطر شان انسانی که برای همه آدمها، چه دوست و چه دشمن و چه موافق و چه مخالف، قائلم جوابتو میدم.
م ستاره، اشاره من به اون ایمیلی که ناصر خان اون موقعها برای من فرستاده بود تنها و تنها به این دلیل بود که بهت نشون بدم برای این آقا شخصیت آدمها ارزشی نداره و به راحتی و بدون ترس از خدا و یا وجدان درد میتونه آدمها رو تحقیر و مسخره کنه اما چرا توی یه جای عمومی اون مطلب رو نوشتم؟ میخواستم بهت نشون بدم خورد و تحقیر کردن شخصیت کسی توی جمع چه مزه ای داره وگرنه من از امثال تو نیستم که با کوچیک کردن دیگران خودم رو بزرگ نشون بدم.. اینکه تو هم مثل استادت به راحتی و بدون وجدان درد میایی راجع به آدمها قضاوت میکنی بدون اینکه قضاوتت مبنای محکم و روشنی داشته باشه بخاطر اینه که تقوا نداری، هرچند نمازخونی اما ترس از خدا نداری. البته م ستاره ای که من میشناسم از اول همینطوری بود، به خودش اجازه میداد راحت در مورد آدمها قضاوت کنه و حکم صادر کنه، وقتی ناصرخان با تو برخوردی مشابه داشت فکر کردم زشتی عملت رو میبینی و توبه میکنی. اما شما جماعتی عجیب هستین.
اترش از بندگان خوب خداست و من اینو بر مبنای شناختم میگم، اما قضاوت تو بر مبنای شناخت نیست، برمبنای عقده و عرض و مرضه. مطمئن باش قضاوت مغرضانه تو توی جمع و زیر سئوال بردن کسی که بنده خوب خداست از طرف اون (خدا) بی جواب نمی مونه، هر چند گفتن اینها برای کسی که تقوا نداره بی فایده است.
اینا رو بدون بغض و غرض نوشتم. اینا نظر منه که سعی کردم ساده و روشن بیان کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد