ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شانتاژ خبری گروه مجتبی غفوری و دوستان در مورد سوء استفاده و سرقت ادبی آقای ناصر پورپیرار از نوشته های ایگناسیو اولاگوئه

بی نام

پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 11:18 ق.ظ
دوست عزیز جناب آقای مهندس نیسی سلام علیکم

تغییر ماهیت بعضی دوستان در لحظه نبوده واستاد خود کاملا" متوجه این قضیه بودند وبنده این را از فحوای کلام استاد درک کرده بودم.ما از این انشقاق ها کم نداشتیم در این ده دوازده ساله سپری شده خیلی ها آمدند وبه اعتقاد به کمال رسیدن ساز مخالف کوک کردند و خود را به مهلکه فکری انداختند.هرچند در عقیده مختلف بودند لکن یک وجه اشتراک عام داشتند وآن عدم درک قدرت خود زایی و پویای مکتب بنیان اندیشی است که آنان را دچار خطا می کرد وفکر می کنند و می کردند که دچار یک خیزش فکری شده اندو به اصل محرک فکری دقتی نداشتند .نمونه هایش زیاداست مثلا" همین قره العین حاجی زاده یا شوهر مغبونش اترش(که همان طور که اشاره فرموده بودید اطرش زیبنده تر است برای ایشان تا اترش)
و خیلی های دیگر که عاقبت اضمحلال شان را دیدیم که چون از قطب بنیان اندیشی و مکتب بنیان اندیشی فاصله گرفتند خود را کور و کر ولال یافتند.
برادر عزیزم می دانی که تلفن بنده دچار عارضه گوش موش در سوراخ آن دیوار است.فکر کنم اسکایپ مناسب تر باشد .تلفن ات را سیو نکردم.انشا الله در دیار کفر خوش بگذرد.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

***

جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 06:52 ق.ظ
سلام استاد عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
هر چند که میدانم چقدر در این روزها ناملایمات دیدید
چند روز پیش به وبسایتی که یادداشتهای 2 ماهه گذشته جناب غفوری را به خانندگان ارائه میداد سری زدم من باب کنجکاوی و دانستن ادعاهای ایشان و همچنین بابت این مسئله که یک طرفه به قاضی نرفته باشم. احتمالا شما هم این یادداشتها را خوانده اید.
این طور در نهایت دستگیرم شد که حرف ایشان این است:
1- شما این تحقیقات وزین برگرفته از کتاب عربها هیچ وقت وارد اسپانیا نشدند (انقلاب اسلامی در غرب ) هست و شما سر نخ ها را از این کتاب گرفته اید
2- بعد از یادداشتهای ایرانشناسی بدون دروغ مسیر تحقیقات را منحرف کرده اید!

جهت تهیه کتاب به ناشر زنگ زدم و خواستم برام پست کنه و هزینه ها را هم اینترنتی به حسابش بریزم ولی با کمال تعجب و بر خلاف انتطارم که فکر میکردم کتاب مذکور حداقل باید 10 جلد باشه ولی فهمیدم 1 جلد هست!!
تعجبم از اینه که چطور میشه شما از اون یه جلد مجموعه کتب وزین 12 قرن سکوت و ایران شناسی بدون دروغ را در آورده باشید!!
عظمت کار شما در طوفان نوح و یادداشتهای قلم فوق تصور است نمیدانم چطور میشه اینقدر انسان سبک مغز باشد که بگوید نوشته های شما برداشتی از ان کتاب است.
از نظر بنده حتی اگر سر نخ کارهایتان را هم از آن کتاب گرفته باشید و جرقه اولیه از ان باشد چیزی از ارزشهای یادداشتها و نوشته های وزینتان نمیکاهد.

با این حال مشتاقانه منتظر رسیدن کتاب خریداری شده از طریق پست هستم تا ببینم حدسم درست است یا خیر.
در خصوص ادعای دومشان به طور خصوصی ایمیل میکنم خدمتتان

سلامت باشید و موفق
پاسخ:
گوینده ان مراتب احتمالا به شکل آویزان معکوس مطالب را دیده اند.

 

 

 

  

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

آمون : اشاره به زنجیره ایست که از اینجا می توان دنبال کرد :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/12/11/post-5046/استفاده-بدون-اجازه-از-مطالب-کتابها-و-یادداشتهای-اینترنتی-آقای-پورپیرار-و-عدم-اشاره-به-نام-ایشان-در-بهره-برداری-از-نتیجه-اندیشه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد