ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اشتیاق کنیسه به دانستن حرف نهایی و آخر آقای پورپیرار و تلاش آنوسیان برای معتبر جلوه دادن تورات و انجیل نونوشته، انشقاق در دوستان

رامین-ص

جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 09:36 ق.ظ
؛؛فقط یادت باشه بعضی ها با اینکه سالها " صبر " کرده اند ولی هنوز به "حق" شان که می خواستند نرسیدند. چون اشتباهشان اینه که گمان می برند یه روزی "بن بست" حاصل خواهد شد.!!! که نمیشه.
برای شمردن , منتظر آخر پاییز باش. شاید هم کمی زودتر.؛این جواب را از سایت جدید آقای غفوری به این جا منتقل کردم.یعنی استاد می خواهی منتظر بمانی که این آقایان چه مطلب جدیدی ارایه خواهند داد؟استاد این کار درستی نیست.بنیان اندیشی معطل این دسیسه ها نباید شود.چون یهودیان منتظر همین هستند.یا حق.
پاسخ:
یهودیان بیش از هر گروه دیگریرای خواندن فینال این تحقیقات انتظار می کشند.

  

 

 

 

 

 

 

اترش

جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 11:52 ق.ظ
آقای بی نام، شما و دوست‌تان مهندس نیسی می‌توانید همچنان به دور قبله عالم‌تان به ظاهر سماع کنید، حرف‌های نگفته و نشنیده به یاد آورید و کشتی‌های پرنده ببینید و در عالم اوهام هرکه را مایلید به آن سوار یا از آن پیاده کنید. خرده‌ای به شما نیست و صد البته توقعی نیز. مرور زمان از دروغ‌ها، غیبت‌ها، تهمت‌ها و تحقیرهای شما آیینه‌ای ساخته که در آن چهره باطنی‌تان به خوبی نمایان است. اکنون سکوت چندساله را می‌شکنم تا برای شما و البته دیگرانی که در جمع اند، آیه‌ای از قرآن کریم را تذکر دهم، شاید در آیینه‌ها ترکی افتاد: «یا ابها الذین آمنوا اجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم و لا تجسسوا و لا یغتب بغضکم بعضا ایحب احدکم ان یاکل لحم اخیه میتا فکرهتموه و اتقوا الله ان الله تواب رحیم» (۴۹:۱۲)

 

 

  

 

 

بنده خدا

جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 01:35 ب.ظ
سلام استاد. نظرتان در مورد این آقای محمدی و سخنانش در مورد قرآن چیست؟ علی رغم سخنان دیگرش در مورد تفسیر و تحریف در ترجمه، میخواد بگه که کتب من قبل(تورات و انجیل) در کنار قرآن باید بررسی و پذیرفته بشه. یعنی اعتقاد داره که کتب من قبل تحریف نشده اند. و خیلی هم تاکید میکنه.
پاسخ:
جعلی بودن متن تورات و انجیل های موجود امری اثبات شده است.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

نیسی

جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 09:54 ب.ظ
السلام علیکم

برادر عزیز و بزرگوار جناب آقای بی نام

هم سویی جناب غفوری با برخی محافل حکومتی و غیر حکومتی و تعبیر سخیف امت اسلامی و مسلمین به " بی غیرتی " ( که این تعبیر سخیف لایق همان محافل بوده و امروز هم که به عملی و علنی محفل " غفوری و دوستان " ثابت کردید که در راس بی غیرتان قرار دارند ) در واقع نقطه علنی شدن زد و بندهای " غفوری و دوستان " برای دریافت پشتیبانی های مختلف مادی و معنوی است.

به گونه ای که با مراجعه به وبلاگشان هر شخصی قادر است متوجه شود که به شکل ناشیانه ای به اصطلاح کارهای را بین خود تقسیم کرده اند ( یکی می نویسد و دیگری ویرایش می کند، یکی کامنت می گذارد و دیگری پاسخ کامنت را می دهد و ... ) تا به طرف پشتیبانی دهنده چنین القا کنند که در حال ارائه پروژه منسجم و سطح بالایی علیه بنیان اندیشی هستند، تا فاکتورهایشان را با ارقام بالاتر و سریعتر به پول تبدیل کنند !!

این تقسیم کارها دقیقا مانند تقسیم کارها در کارتون بسیار زیبای کشتی پرنده " یوگی و دوستان " دوران کودکی مان است که شخصیت های آن به شکل مدوام در حال انجام کارهای ناشیانه و سوتی دادن بودند!

برادر عزیز جناب آقای بی نام

این جناب اترش، مصداق قوله تعالی " صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ " است و گفتگو با وی به مانند رنگ سیاه به بادنجان زدن می ماند.

نوشته های جهودانه اش را درباره قران کریم فراموش نا شدنی است و خواننده را به یاد نوشته مقبور ملعون " نصر حامد ابوزید " می اندازد.

اکنون می بینیم که محفل بی غیرتان یعنی " غفوری و دوستان " از عناصری تشکیل شده است.

و اما درباره بلاد کفر؛ در همین مدت بسیار کوتاهی که در اینجا هستم به اندازه یک کتاب و یا بیشتر مطلب برای گفتن دارم و به طور مختصر

پروژه اصلی غرب برای ضربه زدن به امت اسلامی همان " اسلام سیاسی " معروف است. همه محافل تندوری به اصطلاح اسلامی از اینجا ارتزاق می کنند.

چندی پیش با یکی از دوستان در میدان پیکادلی لندن قدم می زدیم که با کمال تعجب یکی از رهبران معروف جریان مزدور اخوان المسلمین، جناب العریفی، را با تیپی کاملا متفاوت دیدیم.

این جنابان از یکی سو مسلمین را تحت لوای آنچه " بهار عربی " خوانده می شود، به کشتن یکدیگر دعوت می کنند و از طرف دیگر تعطیلات آخر هفته خود را در لندن سپری می کنند.

با یکی از طرفداران جریان مزدور اخوان المسلمین بحث می کردم و از او سوال کردم آیا منطقی است که نام بچه تازه متولد شده شما را همسایه انتخاب کند؟ و او گفت که این حرف مضحک است.

به او گفتم پس چگونه است نام پروژه یهودی " بهار عربی " در لندن و واشنگتن تعیین شد و شما امروز این ولد الزنا را متعلق به امت اسلامی می دانید؟!

قضیه ارتباطات ویژه جریان اخوان المسلمین با ایران چیست؟ حکایت دیدار اقای خمینی با حسن البنا ، یهودی مفربی الاصل و از پایه گذاران اخوان المسلمین، در سال 1938 چیست؟ و ...

برخی از رییسان بسیار معروف مذهبی در نجف هم با پول خمس و زکات و سهم امام مردم فقیر و بیچاره در منطقه معروف " کوینز وی " لندن هتل های متعدد بنا می کنند و سهم ملکه را هم در قالب مالیات های سنگین پرداخت می کنند و از طرف دیگر نقش حلقه مکمل جریان مزدور اخوان المسلمین را بازی می کنند. البته دیگر حوزه های تجاری آنان در منچستر و سایر جاها قصه خود را دارد.

و اما نوشتن قصه بده بستان های محافل حکومتی حامی " غفوری و دوستان " با بریتانیای کبیر که نیاز به 70 من کاغذ دارد و به همین مورد اکتفا می کنم :

ماه گذشته پارلمان انگلیس نشستی با عنوان " بریتانیا؛ دروازه نوین ورود اقتصاد ایران به جهان " برگزار کرد که طیف گسترده ای از لابی های اقتصادی در آن حضور داشتند.

بقیه موارد و همچنین ارتباطات ایران با جریان مزدور اخوان المسلمین را در صورت اقتضای امر بازگو خواهم کرد.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

نیسی

جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 09:56 ب.ظ
جناب آقای بی نام

لطفا به من ایمیل بزنید

mohamadrezaneisi@yahoo.com

 

 

  

 

 

abbas

شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 11:23 ق.ظ
عربستان سعودی اخوان المسلمین را یک گروه تروریستی اعلام کرد

 

 

آمون : ناظر بر این داستان است :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/12/16/post-5051/شانتاژ-خبری-گروه-مجتبی-غفوری-و-دوستان-در-مورد-سوء-استفاده-و-سرقت-ادبی-آقای-ناصر-پورپیرار-از-نوشته-های-ایگناسیو-اولاگوئه

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://marzieh52.blogfa.com/

با سلام من تا قسمتی متن انجیل را خوانده ام . از نظر من انجیلی که دست مردم میبینیم انجیل اصل نیست.
من یک مسلمان هستم ولی برایم یهودیان و مسیحیان بسیار محترم هستن.
کاش در وبتون پست هایی هم میگذاشتید تا یهودی ها و مسیحی ها با خواندنشان شیفته ی اسلام و قرآن بشن و به سمت اسلام بیان.

سلام. یادداشت های قلم را هم شما و هم اهل کتاب بخوانند تا بدانند که تورات و انجیل کنونی، نه همان کتاب های آسمانی بلکه دست نوشته های بی ارزش است و رهبران کلیسا و کنیسه باید به این سوال پاسخ دهند که با تورات و انجیل آسمانی واقعی چه کرده اند و چرا؟ /آمون/

یلدا یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.artimas.blogfa.com

سلام اقا رضا ممنون که وبلاگم سر زدین و واسه اینکه به خدای خودم نزدیک تر بشم منو با اینجا اشنا کردین...خیلی اروم کرد مرسی
راسی بازم سر بزنید با تبادل لینک موافقید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد