ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

بهترین و موثرترین داروهای کنترل لرزش اندامها در پارکینسون و رعشه

دانش آموز

شنبه 6 آبان 1391 ساعت 05:23 AM
اقای پورپیرار: آن دو دارو را که نوشته بودم  احتمالا می توانید از ایران هم تهیه کند  ولی ممکن است  با نام های دیگر. داروی سومی که من قبلا  حرفش را زده بودم ولی ننوشته بودم Stalevo نام دارد که  بقولی معجزه می کند اما احتمال  دارد که  اگر مورد استفاده زیاد قرار گیرد موجب سرطان پروستت  شود. این  دارو  را معمولا  در مواقع اضطراری   مثلا  برای شرکت کردن در مصاحبه های همگانی و یا حضور در   جلوی دوربین و  سخنرانی های  عمومی استفاده می کنند که موقتا وضع بیمار را به حالت  طبیعی بر می گرداند. در مورد سرطان پروستت هم می توان آنرا گاهگاهی ازمایش کرد.  از آنجائیکه اقای عباس در کانادا تشریف دارند و تهیه دارو از کانادا خیلی راحت تر از جاهای دیگر است ممکن است که ایشان بتوانند توسط نسخه  دکتر های  ایرانی  این دو دارو را تهیه بکنند.
در  پیامگیر   مفاله قبلی  علی نامی  علل این بیماری را شمرده اند که  اصلا صحت ندارد. بیشترین احتمالی که برای بروز این بیماری می شمارند  تماس  با سموم دفع افات  نباتی است . این دوست و همکار من   در جوانی خیلی با این سموم در تماس بوده اند. در  شهر سن  حوزه کالیفرنیا یک  مرکر پژوهش برای پارکینسون هست که من مدتی   مقالات شان را مطالعه می کردم.
 در آمریکا جراحی مغز را فقط و فقط برای بیمارانی که شدت اش بالا باشد تجویز می کنند اما  انجام این جراحی در مکزیک به سهولت انجام می شود و آمریکایی ها معمولا برای انجام این عمل به مکزیک می روند. تا آنجائیکه من میدانم-- البته می توان به راحتی  به ادبیات این جراحی دسترسی پیدا کرد.. میله ای را  در مغز قرار می دهند  که توسط باطری  آن بخش تولید کننده دو پامین را  میران می کند. اگر اشتباه نکنم  درهنرپیشه معروق  و تا اندازه ای جوان آمریکایی مایکل جی فاکس این جراحی  انجام شده است.
به امید بهبودی جنابعالی
پاسخ:
آقای دانش آموز. از مراحم شما ممنونم. در کانادا و آمریکا و اروپا بستگانی هستند که بار صرف وقت بیش تر را از دوش شما بردارند. به زودی و ان شاء الله روند اقدامات انجام شده برای تهیه دارو را شرح خواهم داد.  
 
 
 
 
آمون : در مورد داروها و نام شان (Azilect و Sinemet) که اشاره شده بود و خرید و مصرف شان مطرح شده بود: 
 
 
 
همان Azilect و Sinemet است و این آخرین یعنی Stalevo که همان Sinemet است با یک ترکیب دیگر به شرح زیر، محصول سوئیس در فنلاند! 
  
Stalevo is an anti-parkinsonian dopaminergic combination medication that contains carbidopa, levodopa, and entacapone for the treatment of Parkinson's disease. It is marketed by Swiss-based Novartis Pharmaceuticals and manufactured by Finnish drugmaker Orion Corporation.
 
شرح این انتاکاپون Entacapone هم بدین قرار است: 
 
 
Entacapone (INN) ( /ˌɛntəkəˈpoʊn/ or /ɛnˈtækəpoʊn/) is a drug that functions as a catechol-O-methyl transferase (COMT) inhibitor. It is used in the treatment of Parkinson's disease.
When administered in conjunction with dopaminergic agents such as L-DOPA, entacapone prevents COMT from metabolizing L-DOPA into 3-methoxy-4-hydroxy-L-phenylalanine (3-OMD) in the periphery, which does not easily cross the blood brain barrier (BBB). Pharmacologically, entacapone is somewhat similar to carbidopa or benserazide, in that it is an inhibitor of an enzyme that converts L-DOPA into a compound that cannot cross the blood brain barrier. Carbidopa and benserazide inhibit aromatic L-amino acid decarboxylase, which converts L-DOPA into dopamine, which cannot cross the blood brain barrier.
Entacapone is a member of the class of drugs known as nitrocatechols.
این هم میلیگرم های استالوو که از 50 میلیگرم هست تا 200 میلیگرم با انواع ترکیبات کربی دوپا و لوو دوپا و انتاکاپون: 
  
 
Stalevo Dosing Forums 
                 Carbidopa Levodopa Entacapone
Stalevo 50      12.5         50             200
Stalevo 75      18.75       75             200
Stalevo 100    25            100           200
Stalevo 125    31.25       125            200
Stalevo 150    37.5         150           200
Stalevo 200    50            200           200
 
 
 
 

 

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد