ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اصرار و ابرام دوستان و بنیان اندیشان بر تداوم انتشار یادداشت های انسان ساز از سوی آقای ناصر پورپیرار با وجود بیماری پارکسنیون

امین

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 11:35 ب.ظ
ناصر خان سلام
اکنون چند مدتی است که از آغاز سکوت شما میگذرد. عدم ارایه حتی نیم خطی از سوی مخالفان در امتداد نوشته های بنیان اندیشی چهره واضحی از آنچه تصور میشد را به نمایش عمومی گزارد.اکنون اما چه؟
من به یادداشت اخیر شما معترضم . " بی تعارف بگویم آن چه را که انسان می پذیرفته است، اینک به کار ادامه زندگانی او نمی آید. می گویند چرا نوشتن را متوقف کرده ام. تجدید دوباره آن موکول به شکست سکوت دوست داران و دولتیان است. "
اگر برای ماندگار شدن یک نام فقط یک نوشته کافی باشد به اتکا مطالب کتاب ساسانیان شما پیرامون تخت جمشید نام ناصرپورپیرار در تاریخ ایران جاودانه بوده هست و خواهد ماند. بماند انبوه نوشته های روشنگر دیگر؛
اگر بخواهیم تنها در محتاج شستشو بودن کلیه تاریخ بشریت به بازخوانی مجدد تاملی کوتاه بکنیم آنگاه تصویری هراسناک از ریشه گستره وسیعی از نادانی های کنونی در برابرمان قرارخواهد گرفت.
در خصوص اهمیت این تحقیقات هرچه گفته شود و جهت نمایندن مدعیان آزادی بیان و تنگناهای متعدد ایجاد شده برای این تحقیقات در کشورمان هرچه نوشته شود باز هم کم است . ولی استاد آیا عدم توجه دولتیان و دوست داران مهم است؟

وَإِن مَّا نُرِیَنَّکَ بَعْضَ الَّذِی نَعِدُهُمْ أَوْ نَتَوَفَّیَنَّکَ فَإِنَّمَا عَلَیْکَ الْبَلاَغُ وَعَلَیْنَا الْحِسَابُ ﴿۴۰﴾

این کلام بی رقیب الهی که در ادبیات مشهور گفتمان حاکم معادل مامور به وظیفه و تکلیف و نه حصول نتیجه را می یابد ، فصل الخطاب هر جنبش ، رسالت و سخن دیگری است ، شما عمر و مال و زمان خود را با خدا معامله کردید توجه بندگان خدا چه اهمیتی دارد آن هم زمانی که به تصریح رایج حتی نزدیکترین افراد نیز در قشر مطالب ارایه شده متوقف مانده اند؟
اینک اما کتابی گشوده با نوشتاری ناتمام در برابر مخاطبان حقیقی حاضر و یا آینده گشوده است. به شخصه معتقدم عدم اتمام کامل این نوشتار علاوه بر نامنطبق بودن بر روحیه کلیه شما قطعا تحقیقات پیشین را نیز ابتر و کم اثر خواهد نمود. فلذا با توجه به شرایط جسمی شما خواهش میکنم مطالب را ولو به اجمال و خلاصه وار تمام کنید . مطمئنم آینده از آن بنیان اندیشی است. چند صباحی است به وسیله در اختیار داشتن تریبون توسط جناح حاکم اکنون کاسه لیسانی از قماش زیباکلام تلاش میکنند گرسنگی وضعف وضعیت تغذیه فکری خود را با ناخنک زدن به نوشته های بنیان اندیشی التیام دهند. بد نیست تکلیف این حضرات که از تمام نظرگاههای سیاسی و اقتصادی و.... مخالف هم اند و تنها در سرقت اندیشه اشتراک نظر دارند نیز برای همیشه با رونمایی چهره چند تن از آنها مشخص شود.
از خداوند سلامتتان را خواستارم که " مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿۳﴾"
 
 
 
 
  
 
 
 
 
جاسم کعبی
شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 07:35 ب.ظ
استاد منتظریم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بنده خدا
شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 08:07 ب.ظ
سلام استاد بزرگوار. بی صبرانه منتظر یادداشت های شما هستیم. مخصوصا ترجمه قرآن. نور حقیقت را با نوشته هایتان بتابانید.
 
 
 
 
 
 
 
 
آمون : مطلب پیشین در این زمینه :  
 
  
چند لینک مفید :  
 
شرح و تفصیلی بر آنوسی و مارانوسی ، یهودیان مسلمان نما/مسیحی نما مشاهده  
پله پله تا شرک؛ سقوط معماری توحیدی کلیسای مسیحیت با ناقوس و صلیب مشاهده   
 
خاطرات هاخام(خاخام) یدیدیا شوفط(شوفیط)و فرقه سازی یهودیان آنوسی مشاهده 
 
هواخوری4:مخطوطات عبری غارهای کومران بحر المیت،دریاچه مرده،فلسطین مشاهده  
 
جزیه داریوش بر ایرانیان به نفع یهودیان مشاهده   
 
در مورد جهود آنوسی(یهودیان متظاهر به اسلام)و مارانوسی(به مسیحیت) مشاهده 
 
مخالفت کنگره فارس شناسی با فارس شناسی مشاهده   
 
بابک خرمدین و افسانه قدرت ترکها در برابر خلفای عباسی بغداد، عراق مشاهده   
 
«داش اسمال» در مجله! (پاسخی بر نقدی الواط منشانه) مشاهده  
 
حربه ی خوش دست حقوق بشر !!! مشاهده 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد